ЗДО №235 "Горошинка" - моніторинг якості освіти:

«Результати моніторингу вивчення показників життєвої компетентності дітей дошкільного віку відповідно до освітньої програми «Я у Світі» та вимог Базового компонента дошкільної освіти»  (вересень 2023)

 

На виконання Закону України «Про дошкільну освіту», Постанови Кабінету Міністрів від 14.12.2011 № 1283 «Про затвердження порядку проведення моніторингу якості освіти», щодо обов’язкового виконання Базового компонента дошкільної освіти та вимог діючих програм, річного плану роботи ЗДО № 235 «Горошинка» на 2023-2024 навчальний рік, з метою   забезпечення контролю за діяльністю педагогічних працівників, якістю освітньої роботи з дітьми, визначення результативності освітнього процесу, оцінки рівня засвоєння знань та сформованості життєвої компетентності дошкільників у всіх дошкільних групах ЗДО (7 груп), був проведений моніторинг розвитку дітей відповідно до віку, намічені подальші заходи роботи з дітьми, які мають початковий рівень підготовки, для проведення подальшої відповідної роботи.

У групах  молодшого, середнього та старшого дошкільного віку моніторинг був проведений у дистанційному форматі. Вихователем- методистом та вихователями був розроблений відповідний для кожної вікової категорії онлайн опитувальник розміщений у «хмарному» сховищі компанії Google (Google Forms). Батькам здобувачів освіти було запропоновано прийняти участь у моніторингу вивчення показників життєвої компетентності дітей за допомогою наявних телекомунікаційних можливостей (мобільний зв’язок, мережа Інтернет). Відповідно запропоновані Google Форми заповнювали батьки, використовуючи інструментарій та конкретні вказівки здійснюючи аналіз знань та навичок дітей. Обстеження тривало в період з                      04.09.2023 по 15.09.2023 р.

Отримані результати моніторингового обстеження кожної дитини внесено у зведену картку результатів моніторингу сформованості основних компетенцій відповідно вікової групи. Педагоги були забезпечені інструментарієм для здійснення моніторингу, матеріалами щодо фіксування результатів та матеріалами проведення педагогічної діагностики.